Auto(b)logu - 1

reede, juuli 14, 2006

et siis jah. tegelikult oleks pidanud sellest vist juba eile pajatama. enihui - et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, kuidas ma viisin oma rohelise ScrewCabi remonti. jah, oli ta seal siis oma 2 kuud ära ja üleeile tõin ära. naahui - vhaatit. kaua võib? tulin siis mööta tartu tänavaid - sidrunit polnud (väga põhjas võttis aga suht perses on sidrun), samas olid pidurid vägagi järsud (kamoon, ikkagi uued klotsid ja õhutatud). minek... oli kahe otsaga asi. sain vist 4 käiguga 50km/h kätte, aga ega ta ei liikunud küll eriti. taga olija ütles ka, et sumpast tuli igast jama välja. aga muidu 1. käiguga kohalt minnes sain isegi korra kummiku vilistama. yeah, mis viga, 185 on all, nii peenikest vilista kuis tahad.

aga siis eile võtsin kätte ja uurisin lähemalt, miks mootor nii teeb. siia juurde pean tõdema, et tühikäigu tuurid olid kõrged kogu aeg. ma pole veel selgusele jõudnud miks, aga kui mõni pott on tagant ära, siis ON tuurid kõrgemad kui tavaliselt. tegin siis oma sepa kätega võtet, mida pea kõik pealtvaatajad alati ahhetades kommentaarivad - kuda sa nii, loll, teed. operaatsia ise lihtne, panen mootori käima ja hakkan jagajalt ühe kaupa juhtmeid ära võtma. kui midagi mootori töös ei muutu, siis on see pott perses. jah, nii võib voolu saada, olen saanud ka, aga see ei tapa ju (vähemalt siiani pole seda teinud). väga valus ka pole :) enivei, proovisin siis eile ja tulemus oli väga kurb - 1 ja 2 pott ei tööta. see on aga terve parem pool, mis tekitas kohe kahtlust suuremast murest koos mootori mahavõtu ja lahtivõtuga. igaks juhuks ostsin uued küünlad ja vahetasin 1 ja 2 poti omad ära. tulemus? WOW! läks käima, potid on taga... minek kui metsalsel. üldiselt minba ei mäleta sellist edasi astumist. tegin pisikese ringi ümber ploki, kurvides oli kartus et viskab perse ette.

täna näeb, mis edasi saama. om lootust Saare juurde minna ja vahetada ülejäänud 2 küünalt ära ja panna süüde paika. oh seda õnne :)