no vahest juhtub...

esmaspäev, august 28, 2006

et kena nädalavahetus taas kord möödas. tahtsin eputada ja näidata, kuidas põrnikas peaks käivituma. tulemus? null. ei ühtki tuld, ei ühtki häält. algne mõte kehvast akust ei leidnud ka teab mis suurt poolehoidu. kogu remont kujul pool päeva uksed-luugid lahti ei andnud ka tulemust. polnud aega ja viitsimist rohkem teha. teine kord ehk?

buss... sai geneka peale. siiski 55A, kuna tekkis teatav mure 65A juhtmestamisel. mure = info puudumisest tingitud ebamõistmine ja arusaamatus. üks tõsisemalt võetav mure tekkis. nimel vanale genekale puhuti (turbiinikoja poolt) jahutusõhku sisse, uuel genekal on otsas labad. minu pole ei üht, ega teist momendil. põhjus lihtne - uue mootori peale läks vana genekas ja uue geneka pealt ei saanud labasid kätte. vot.
paar plekki said oma haamri löögid ka kätte, et vajalikud asjad paremini ära mahuksid. Saar käis kohal, vahtisime teba bussi... targemaks ei saanud. samas eetri laskmis triki peale avastasime, et kuskilt kisutakse õhku vahele. seda ka minu karpaga. ehk et tekkis mul kohe mure, et äkki võtab minulgi õhku vahele. eks ma siis kiskusin karpad maha (ok, 1 käis Saare bussi peal, niiet võtsin maha veel teise) ja moosisin nad kinni. tegelikult tuleks nad uuesti ära võtta ja puhtaks teha. nii seest, kui väljast. remondi komplektid on mul õnneks olemas. ja üldsegi liigub mul parem ülemine liblikas sitasti :( kiilub ennast kinni jne... siga siuke.
juba teist korda käivitasin masina ning ehmusin, et midagi on katki. vähemalt hääl andis mõista, et midagi on viltu. oligi. sumpa ununes (jah, 2x juba) tagasi panna. 1. korra vide on siin, laupäevane katse on siin. lõbus hääl :)
pean piinlikusega tunnistama, et laupäeval ärkasin pool 10 hommikul ja tundsin, et niiväga ei viitsigi garaazhi kohe joosta. seega... ei teinud midagi bussiga. ega ühegi liikuriga. seega praegu ootab ees soojenduse paigaldus (noh, soojavahetid kinni keevitada ilusti, lõõtsad panna, ehk isegi klapid tööle panna), õlijooksude likvideerimine (endiselt mõttes tõukurvarda düüside otsad ära puhastada ja silikoniseerida), eelpool mainitud karpade remontimist ja loomalikult ka nende seadmist siis, süüte seadmist (Saar tunnistas, et pani stroboga tiba puusse ja et ilmselt on mu süüde vale).

vot.