tõhus rukkilill!

esmaspäev, august 21, 2006

et siis läksin elva kindla plaaniga bussi kordapoole teha. a) õli tilkumist vähemdada, b) panna jahutusplekid. tulemus - buss on elvas ja veel pooleli. kõike kohe mitte ei jõudnud :(

klapikambrikaaned olid sitasti, st tihend seal. mudisin seda tiba ja panin hermeetikut, ehk sai parem. vahetasin ära ka õli sissevalamistoru ära. turbiinikoja ka. aga genekas enam ei tahtnud mahtuda. turbiinikoda sai uuem - geneka peakinnitus on üleval ja pinguti all (vastupidiselt vanematele kodadele). plekkidega sai nalja... või noh, kas nalja. iga õige VW-inimene annaks mulle lihtsalt peksa. kuna aega nappis, siis ei võtnud ma mootorit maha. aga kuidas sa paned plekke, kui mootor on peal? ega ei panegi, on õige vastus, et ma lihtsalt lõikusin olemasolevaid plekke :( jah, mul on endal ka häbi. aga kuidagi oli vaja need plekid peale saada. esiteks jahutus on nendega parem, teiseks pole niipalju tolmu mootoriruumist (õhufilter ju ikkagi seal), lisaks leidsin ploki peale piraka kivi, ilmselt kruusateel sõites lennanud... ja nii ma siis vägistasin, lõikasin, painutasin, tagusin, haamerdasin, puurisin... tulemus - peale mõnda kipsikruvi on nüüd plekid paigas. ei istu nii, nagu peaksid, aga ilusam on ikka kõvasti. ehk veel pisi tihend serva ja mõned augud veel kinni ja olemas :)

mis edasi? peab ilmselt tagumist suurt plekki veel taguma, et genekas kuidagi peale mahuks. ja siis ongi ju hea... siis võiks proovida juba masinat käivitada (jeejee). aga kuna, seda veel ei tea. seniks peab ka Passatit edendama - esmaspäeval läheb teine TAKi, ehk saab jahutusvee koha pealt abi...