aus ülestunnistus

neljapäev, veebruar 08, 2007

kui nüüd kõik ausalt ära rääkida - siis ma praegu enam tööd ei suuda teha. ei ärge arvake, et ma päeva tehtuks loen. kohe vajutan nuppi "publish" ja digimoondun taas CSSi-neegriks. ja kui kunagi aega jääb, siis olen natuke oma perega. aga seda alles peale kooriproovi. ja siis kui pere on tuttu läinud, tuleb esikust veel lauad ära vedada. ja siis algab haltuura aeg. ja ennäe - mõne tunni une pärast saab juba jälle kontori poole jalutada.

aga tegelikult tahtsin seda öelda - pole mõtet siin lugemas käia. a) postitused on maitselagedad b) postitused on mõttevaesed c) kuna ma uuendada niikuinii ei jõua, siis pole siin ka midagi uut. eksole onju :) tehke oma väärtusliku ajaga midagi targemat - hell, vaadake või savisaare reklaami. seda on kõik kohad praegu täis.

aga mina praeguseks lõpetan...