oeh ununes...

kolmapäev, detsember 27, 2006

hakkasin lugema eelmist posti ja meenus 2 asja.

1. pikk jutt, sitt jutt, kui see pole muinasjutt.
2. kuidas ma ikkagi Lennukiga (vw golf2 GTI, 1.8 pritse, astus edasi kui hull. vähemalt nii arvasin mina, golf2 1.6 diisli pealt tulnud) kitse alla ajasin ja mis siis sai. no oli huvitav aeg, suht äsja kohanud oma praegust naist. ja oli vaja siis talle järgi minna. kui õieti mäeltan, siis elasin sel hetkel Elvas ja tahtsin siis Marikeni külla tuua. a noh, noor inimene, armunud, õhin sees. oli pimedam talv ka ja loomalikult oli vaja mul ~110nega Tartu poole lennata. ei kannatanud ju. kuskil siis Nõo kandis see jama juhtus. mäletan et vastu tuli auto, mis suht pimestas oma tuledega mind ära. hetkeks käis sealt eest must vari läbi ja siis käis kõva mats. aga mul OLI palju õnne. kits oli sellist keskmist suurust ja ma tabasin ta täpselt hetkel, kui ta oli hüppest maandunud. st ta kiilus ennast kapoti alla ja lenda sealt edasi auto alla. oleks ma temaga hüppe peal kontakti astunud... no ma pakun, et a) oleks ta esiklaasi tulnud, b) mul oleks suu karvu täis olnu, kui mul oleks siis väga palju suust alles olnud c) ilmselt poleks auto väga teele ka jäänud. aga läks "hästi". niihästi kui sai. käis vaene kitseke auto alt läbi ja ma siis peatasin iluste auto kinni. esiots oli vaatamata kõigele suht puru. humal tänatud, mootor polnud NIIVÄGA puru. noh, eks karjusin paar kurjemat sõna kitse suunas. aga mida sa ikka oskad edasi teha? poolel teel, auto puru jne... ega midagi, noor ja tubli (ja endiselt armunud), võtsin siis kätte ja: helistasin emmele, seletasin asja ära ja palusin tal mulle järgi tulla oma autoda, helistasin ülemusele (töötasin siis päästeametis), seletasin asja ära ja palusin appi tulla autot ära vedama. tuli emme mulle järgi, istusin rooli ja läksin kõigepealt naisele Tartu järgi. selleks ma ju lõppude lõpuks sõitma hakkasingi üldse. tõin siis naise ära, seni oli ülemus juba kohal ja kitsegi kraavi ära vedanud ja koos lohistasime siis ka auto ära. ehk kokkuvõttes - lõpp hea, kõik lõpp hea. autost on aint kahju :)